Montaz przekladni pasowej.

Montaż przekładni pasowej. Wały przekładni pasowej powinny być równoległe i poziome. Sprawdzenie przeprowadza się w sposób podany powyżej. Obie polowy pasowych kół dzielonych łączy się najprzód lekko śrubami, następnie po nałożeniu na wał dociska się śruby ostatecznie i zamocowuje się koło. Po ustawieniu – zależnie od wymaganej dokładności – kredą lub znacznikiem sprawdza się, czy nie ma bicia kół. Dla prawidłowej pracy przekładni pasowej powierzchnie boczne kół pasowych powinny znajdować się w jednej płaszczyźnie; sprawdza się to za pomocą sznura. Bicie koła pasowego po osadzeniu go na wale nie powinno przekraczać wartości wyznaczonej warunkami technicznymi. [patrz też: tokarka Dmuchawy bocznokanałowe, Dmuchawy bocznokanałowe, obróbka Dmuchawy bocznokanałowe śląsk ]

Powiązane tematy z artykułem: Dmuchawy bocznokanałowe pompy lakiernicze szamba betonowe bielsko biała