Budownictwo wczoraj i dzis : Jak Carol Ross Barney został najważniejszym rzecznikiem Urban w Chicago od czasów Daniela Burnhama

Kate Joyce Studios Ten artykuł został pierwotnie opublikowany przez Metropolis Magazine jako Carol Ross Barney jest nowym Danielem Burnhamem z Chicago .
Jako carol Ross Barney, który przez całe życie mieszkał w Chicago, przeszedł przez rzekę Chicago River od wypełnionej ściekami autostrady towarowej do tętniącego życiem miejsce, w którym jej wnukowie łowią ryby.
– Mogą natychmiast rzucić linę i natychmiast wyciągnąć od dwóch do trzech cali ryby.
ona mówi.
Stał się nawet siedliskiem wydr.
Jeśli chodzi o ludzi, rzeka stała się alternatywną ścieżką dojazdową: Niektóre kajaki do pracy.
Pod wieloma względami te historycznie zanieczyszczone odcinki Chicago tworzą teraz korytarz oferujący bogaty wybór doświadczeń i odwiedzających.
Ta dramatyczna zmiana jest w dużej mierze zasługą Chicago Riverwalk, który może być projektem definiującym karierę Rossa Barneya.
Stosunek ludzi do rzeki naprawdę się zmienia i myślę, że to jest największa historia .
ona mówi.
Ostatni odcinek Riverwalk został otwarty w 2016 r., Prawie siedem lat po otwarciu pierwszego komponentu (również zaprojektowanego przez Rossa Barneya).
Tutaj, Ross Barney stoi pośród flory zasadzonej na Cove Riverwalk, która działa jak spływ kajakowy.
Przyrównuje przestrzeń – jedną w łańcuchu podobnych przestrzeni – do miejskiego pokoju.
Obraz.
Whitten Sabbatini Produkt od ponad dziesięciu lat planowania i projektowania, Riverwalk miał wielu mistrzów, ale żaden nie był tak konsekwentny jak Ross Barney.
W swoim poparciu przeszła własną zmianę tożsamości, od architekta budynków, przez urbanistę, po ekologicznego zarządcę w Chicago, definiującej historię, ale wciąż zapomnianej drogi wodnej.
Rzeka przejęła naszą praktykę.
mówi Ross Barney.
Widzę moją rolę jako gawędziarza, katalizatora, aby ludzie myśleli w tych samych kierunkach. Zaczął studiować rzekę w 2001 roku, ale strategie, co zrobić z drugim nabrzeżem Drugiego Miasta, sięgają znacznie dalej.
W swoim słynnym planie z 1909 roku w Chicago Daniel Burnham zaproponował uporządkowaną, dwupoziomową promenadę.
Niewielka, bagienna rzeka w Chicago była kluczowym ogniwem łączącym Wielkie Jeziora z wodospadem rzeki Missisipi.
Jako niezliczone surowce do podboju kontynentu spiętrzonego na brzegach rzeki Chicago, następnym krokiem było zbudowanie wspaniałego miasta, które mogłoby rozpocząć produkcję z nimi.
Była to spuścizna oparta nie na dostępie do wyjątkowych zasobów naturalnych, ale na wyjątkowym dostępie do tranzytu.
Transit stanowi dużą część pracy Rossa Barneya.
Jej firma, Ross Barney Architects, utrzymuje długoletnią współpracę z Chicago Transit Authority i, w tym charakterze, zaprojektowała trzy stacje dla.
L..
Stacja CTA Cermak-McCormick Place została ukończona w 2015 r.
Zdjęcie.
Whitten Sabbatini Długa kariera Rossa Barneya w Chicago, zakończona AIA Chicago Lifetime Achievement Award 2017, prawie w całości składa się z dzieł publicznych.
Rozwija się w rozwiązywaniu zawiłych, pozornie prozaicznych problemów infrastrukturalnych, ze szczególnym naciskiem na tranzyt.
Jej skonsolidowana wypożyczalnia samochodów na lotnisku O.
Hare (obecnie w budowie) będzie ogromnym multimodalnym hubem o powierzchni 4,5 miliona metrów kwadratowych, z dwoma szerokimi na 60 stóp podwórzowymi lasami na dachu.
Kosztując 782 miliony dolarów, będzie on używany przez 30 000 ludzi dziennie w wirze samochodów, linii kolejowych, autobusów i ruchu lotniczego na jednym z największych lotnisk w kraju.
Długoletnia współpraca Rossa Barneya z Chicago Transit Authority (CTA) dostarczyła najlepsze, nowoczesne stacje i renowacje systemu.
Jej modernizacje stacji Fullerton i Belmont w 2010 roku stworzyły podstawową paletę materiałów ze stali nierdzewnej i przezroczystych daszków, które od tego czasu udoskonaliła w bardziej dramatycznych i wyrazistych kierunkach.
Stacja Cermak-McCormick Place (która służy centrum kongresowemu w Chicago) to monumentalny tunel z perforowanej stali, podczas gdy jej stacja Morgan Street w modnej West Loop zręcznie pakuje wszystkie rodzaje plecionek i stalowych podpór w szkle.
Ross Barney wykazał się talentem do projektowania i zrozumienia złożoności infrastruktury.
Odegrała także kluczową rolę w planowaniu i rozbudowie parku podnośnikowego Chicago, 606, który był unikalnie finansowany jako krajobraz tranzytowy dla rowerzystów.
Z tej perspektywy jej zaangażowanie w rzece jest naturalnym postępem.
Systemy infrastrukturalne obejmują budynki i krajobrazy, a przy Riverwalk także praktyka Rossa Barneya.
Transit stanowi dużą część pracy Rossa Barneya.
Jej firma, Ross Barney Architects, utrzymuje długoletnią współpracę z Chicago Transit Authority i, w tym charakterze, zaprojektowała trzy stacje dla.
L..
Przedstawiona tutaj stacja Morgan Street została otwarta w 2012 roku.
Plan drugiej i trzeciej fazy Riverwalk powstał w wyniku intensywnej współpracy z architektami krajobrazu w Sasaki.
Podobnie jak w przypadku wielu stolików biurowych Rossa Barneya
[patrz też: obróbka cnc śląsk, krawędziarki cnc, tokarka cnc ]

Powiązane tematy z artykułem: krawędziarki cnc obróbka cnc śląsk tokarka cnc